tattoo binnenkant elleboog?

  • Klaus Ringmaster

    Ach, 't maakt allemaal niet zoveel uit als er af en toe iets mis gaat, daar zijn we mensen voor. Voor mij is het alleen maar belangrijk dat mensen die vragen over- of problemen met hun tatoeages hebben op een goede manier worden geholpen.

    Is het niet te overwegen om mensen die werkzaam zijn als tatoeëerder een soort van herkenningstekens aan hun naam toe te laten voegen (op de piercing pagina zijn dat *** sterretjes*** zodat andere mensen daaraan kunnen zien dat een bepaald antwoord gegeven wordt/is door iemand die beroepsmatig met tatoeage's bezig is?? Dan is het verschil tussen “leken” en “prikschilders” wat makkelijker te onderscheiden voor de lezers van dit forum. 'T is maar een idee.

    Groetjes, Klaus.

  • *****americanx*****

    Nee daar gaat het niet over Klaus, maar over het feit dat er steed 1 persoon zijn eigen website in een lik verwerkt in al zijn stukjes bijna plaatst. Je mag geen reclame maken voor je eigen studio in je eigen geschreven stukjes en daar gaat het dus over.

    Gr Martin

  • *****americanx*****

    Persoonlijk raad ik het mijn klanten af om de binnekant van de elleboog te laten tattooeren, ik weet uit ervaring (heb er meerdere malen wel geprikt) dat het heel slecht geneest en dat de genezing met heel veel problemen gepaart gaat.

    Verder is de plek erg bewegelijk dit kan dus tot kleur verlies leiden en eventueel vervorming van je tattoo nar een aantal jaren.

    Het is natuurlijk altijd aan jezelf om te doen wat je wilt en als er mensen zijn die er anders over denken laat ze hun berichtjes ook posten dan kan Robert zijn eigen mening vormen over wel of niet doen.

    Gr Martin

  • *****americanx*****

    Ja meningen verschilen nu eenmaal over het bijzetten van linken.

    In het FAQ staat nu eenmaal dat je geen reclame mag maken en als je dan van je eigen site linken erin gaat plaatsen en dit hoeven geen plaatjes te zijn dan ben je nu eenmaal met reclame maken bezig.

    Als je het op deze manier zou doen is er niks aan de hand:

    BV. mijn site staat vermeld op de tattoo pagina en als je op mijn site bent klik dan de link aan met genees informatie. Over zoiets zal niemand klagen.

    Als we allemaal maar onze eigen studio's met linken gaan aanprijzen wordt het een war boel van reclame en reclame maken mag nu eenmaal niet in topics hier.

    Gr Martin

  • Bibi

    pffff Ik snap dit soort gemierenneuk echt niet zeg.

    Waar maak jij je nou druk om ?

    Waarom zou een link naar een pagina waar veel info over het genezen op bepaalde plekken van je lichaam nou weer reclame zijn ?

    Het lijkt wel of je het iq van de bezoekers hier ietwat laag in schat. Als iemand zijn gebruikersnaam hier, zoals bij Markus en jouzelf al de naam van je studio is zal dan zo een http://……../healing nog wat uitmaken en reclame zijn ? Die stucionaam zou jij zelf dan al niet eens als gebruikersnaam moeten dragen, ook dat is dan net zo goed reclame, bij elk bericht wat jij schrijft. Je hoeft maar op je info te klikken en je krijgt je site. Dat komt m.i. op hetzelfde neer.

    Dan zeg je zelf :

    BV. mijn site staat vermeld op de tattoo pagina en als je op mijn site bent klik dan de link aan met genees informatie. Over zoiets zal niemand klagen.

    Als we allemaal maar onze eigen studio's met linken gaan aanprijzen wordt het een war boel van reclame en reclame maken mag nu eenmaal niet in topics hier.

    :? maakt dat nou zo een wezenlijk verschil uit dan ? Ik zie er geen verschil in als wanneer iemand die link meteen neer zet. Het komt uiteindelijk op exact hetzelfe neer. En reclame vind ik het al helemaal niet. Ik vind het reclame als je zou zeggen : bezoek mijn site voor mijn gallery dit is de url : http://…

    Waarom lijkt het er nou altijd op dat jullie onder elkaar zoveel over elkaar te zeiken hebben, als ik mij niet vergis zat je ook al moeilijk te doen omdat ToeTag tattoo in het Engels schreef. Terwijl diverse gebruikers van hier aangaven daar totaal geen problemen mee te hebben.

    Ik beheer ook een startpagina prikbord, en een groot forum. Op mijn prikbord sta ik ook geen reclame toe voor kennels (dat gaat dus over honden, de stafford om precies te zijn) maar als iemand een vraag heeft over bijvoorbeeld de opvoeding van een pup en een bepaalde kennel heeft daar een pagina over op zijn site zoals http://www.kennel.com/opvoeding moet ik dat dan zien als reclame ?

    Ik d8 het niet, is in mijn ogen een fokker die onbaatzuchtig mensen van informatie wil voorzien. Waarom zou je zoiets als een sluipreclame zien terwijl diegene zijn gebruikersnaam al duidelijk laat zien wie hij/zij is en met 1 klik op die naam ben je ook bij diegene zijn website.

    Weet je wat ik pas slecht over vind komen voor bezoekers van deze pagina, het gevoel wat je hier krijgt alsof jullie elkaar het licht (of de klanten) niet in de ogen gunnen. Ik vind dat echt een totaal fout signaal wat jij hiermee en met eerdere dingen eigenlijk doet in mijn ogen. Ik kan niet voor andere bezoekers spreken, maar ik als bezoeker van dit prikbord heb dat gevoel wel. En dat vind ik erg jammer.

    Met Vriendelijke Groeten,

    Bianca

  • markus

    beetje belachelijk find je niet zelfs ook? en over de binnenkant van de elleboog,

    misschien moet je daar zelfs nog aan je techniek werken want als je het goed tatoeërt (en goed verzorgt naturlijk) dan geneest dat ook zonder problemen. En noem mij een logische reden waroom een pigment an en meer flexible plek erder zal vervaagen dan ergens anders… pomp je dat dan uit je huid met dat veele bewegen of zo?

    als het genezen is kan alleen UV licht en beschadingen die tatoeage beschadigen of minder laten worden over de tijd…

    ik snap je paranoia over die links niet trouwens. als jij niet reclame van informatie kunt onderschijden, jammer dan. En als iedereen hier zijn eigen link zou hebben (BV in een signature) war is dan het problem? het is blijkbaar echt en sport in nederland zich zelfs te beperken… levert alleen maar ruzie op. Als je echt een problem met mij hebt Martin, dan regel dat ook met mij per email… de link heb je all gevonden

  • ToeTagTattoo

    ok, ik ga hier dus echt niet meer posten. ik ben het zo zat! ik zat vandaag een half uur te typen voor een fatsoenlijk antwoord op de originele vraag, maar ik kom hier terug en het is gewoon gewist. wat een flauwekul zeg. ik ga die moeite echt niet meer doen hoor. wat en kinderachtig gedoe is dat hier, echt belachelijk.

    Markus

  • down4life

    Mijn rechter arm is een complete sleeve, en dus is ook de binnenkant van de elleboog gedaan.

    Het was een beetje gevoelig tijdens het zetten en ongeveer een dag of 3 erna begon het bewegen wat makkelijker te gaan.

    Op mijn onderarm staat een pin-up op een 8-ball met daarachter vlammen en alles vol in kleur,er omheen is Japanse lucht met wolken gezet in grijstinten.

    Ik heb geen problemen met de genezing gehad en de tattoo ziet er nog steeds goed uit, dus geen uitlopers.

    Binnenkort wordt er verder gewerkt om op mijn linker arm een ‘sleeve’ te maken om scheef lopen te voorkomen ;-)

    De binnenkant wordt natuurlijk niet overgeslagen en alles natuurlijk in vol in de kleuren.

    Een beetje tatoeërder zet ook op deze plek een strak stukje werk.

  • *****americanx*****

    Het gaat ook zeer zeker niet om de plek waar getattooeerd moet worden Ellen, maar de plek geneest nu eenmaal heel slecht en heel langzaam.

    Als jij ff 10min met gebogen arm zit en je strekt je arm weer is de kans heel groot dat het kapot trekt en zulke beschadigingen genezen nog slechter en kunnen de tattoo beschadigen. En om dit dus te voorkomen raad ik het in de meeste gevallen af om op die plek te prikken, vooral bij mannen die veel hun armen moeten gebruiken met hun werk.

    Gr Martin

  • Bibi

    zal de tattoo sneller vervagen

    wat bedoel je hier dan mee ?

    Waarom zou het op die plek sneller vervagen ?

    Een maatje van mij heeft een sleeve en die zit er nu 12 jaar op. Ik vind het eerder lijken alsof de kleuren daar nog wat duidelijker zijn als op de buitenkant van de arm.

    Bij hem geneesde het allemaal gelijk, buitenkant en die binnenkant.

    @ de beheerder

    Waarom zijn enkele berichten uit dit Topic gisteravond verwijderd?

    Een beetje kromme en selectieve censuur is het niet?

    Bianca